مؤسسه فرهنگی تمیز

امام خامنه ای :آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است

مؤسسه فرهنگی تمیز

امام خامنه ای :آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است

مؤسسه فرهنگی تمیز


"آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست"

آخرین نظرات
  • ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۰۷ - اسید سیتریک
    عالی

واجب فراموش شده

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ | مجتبی دهقانی پوده | ۱ نظر
بإسم رب الجمیل

در خصوص امربهمعروف و نهی ازمنکر حدیثی دیدم که از جمله چیزهایی که برای آمربه‌معروف و ناهی ازمنکر ذکر میکند، «رفیق فیما یأمر و رفیق فیما ینهی» بود. آن جایی که جای رفق است - که غالب جاها هم از این قبیل است - انسان باید با «رفق» عمل کند؛ برای این که بتواند با محبّت آن حقایق را در دلها و در ذهنها جا بدهد و جایگزین کند. تبلیغ برای این است؛ برای زنده کردن احکام الهی و اسلامی است.
مردم را هدایت کنید؛ ذهن مردم را روشن کنید؛ مردم را به فراگرفتن دین تشویق کنید؛ دین صحیح و پیراسته را به آنها تعلیم دهید؛ آنها را به فضیلت و اخلاق اسلامی آشنا کنید؛ با عمل و زبان، فضیلت اخلاقی را در آنها به وجود آورید؛ مردم را موعظه کنید؛ از عذاب خدا، از قهر خدا، از دوزخ الهی بترسانید؛ انذار کنید - انذار سهم مهمّی دارد؛ فراموش نشود - آنها را به رحمت الهی مژده دهید؛ مؤمنین و صالحین و مخلصین و عاملین را بشارت دهید؛ آنها را با مسائل اساسی جهان اسلام و با مسائل اساسی کشور آشنا کنید. این میشود آن مشعل فروزانی که هر یک از شما عزیزان این مشعل را در هرجا روشن کنید، دلها روشن خواهد شد.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2940
  • ۹۶/۰۴/۱۶
  • مجتبی دهقانی پوده

نظرات  (۱)

  • حمیدرضا وجدانی
  • ++
    سلام
    تشکر از شما بسیار خوب نوشتید
    انشاءالله خوب هم عمل کنیم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاءالله . متشکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی